-

Hellboy 2 var faktiskt bra, efter den somnade vi direkt. Jag var ju så himla trött. Sedan vaknade jag tio idag och var pigg. Det var fint väder men har fortfarande inte gått ut. Har träningsvärk i hela ryggen, axlar och armar. Har inte orkat göra någonting. Jag och nick har kollat på film som vanligt. Vi kollade först på en krigsfilm som hette Battle of poltava. Den funkade. Sedan såg vi India Jones 4. Den funkade väl också. Ska äta hos nick idag. Vet inte vad som händer ikväll får se, troligast är jag nog bara hemma för är trött och har ont. Imorgon ska jag nog därmot åka till stan med tess, hoppas det iallfall. Nick sover nu så vet inte vad jag hittar på. Men ska nog göra mig iordning och klä på mig. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback