äppelpaj :)

Nick kom hit vid fyra, då hade jag stått och bakat äppelpaj med vaniljkräm. Så fort han kom till dörren blev pajen färdig så det var helt perfekt. Den var jätte god och mättade. Haha lilla nick åt tillochmed mer än mig för engångs skull. Efter den myste vi ett tag, vi var ensamma hemma och jag visade den äckliga djur videon på datorn. Jag visade också tatueringarna och nick tyckte att det var finast vid troskanten och mitt namn, tror nog jag också tycker det. Min syrra sa också att det skulle vara fint. Vill inte ens veta vad mamma och pappa tycker då de hatar tatueringar haha. Men iaf, man kan ju inte ta bedövning när man föder barn om man har vid svanken. Synd för det är sjukt snyggt, men det lutar mot framsidan haha. Vi spelade iaf mycket Zelda idag, eller mest nick. Jag kollade tv och satt vid datorn också. När mamma kom hem beställde vi pizza, mums. Sedan spelade vi zelda igen. Jag ska kolla So you think you can dance fem i tio. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback