bilder från shopping

Engelska lektionen gick snabbt idag, vi fick en läxa tills nästa fredag. Vi slutade fem över elva och då följde jag med malin in i matsalen för hon var skit hungrig. Sedan gick vi i regnet till centrum. Där köpte jag den mysiga tröjan från carlings. Köpte också tre presenter till mamma och en present till edvin ( syrrans killes barn ). Sedan köpte jag ett halsband till mig för tio kr också. Vi var i centrum tills klockan var typ tjugo i två och hon tog tåget hem medans jag gick hem till nick. Hans pappa släppte in mig och där satt jag och väntade på nick. Han kom fem över två typ och vi bestämde oss för att cykla till öb i veddesta centrum. Vägen dit var rätt lång med backar och dåliga övergångsställen. Men väl inne på öb köpte jag big pack jordnötsringar 450g för 19 kronor och pringles för 10 kr. Nick köpte en massa annat, godis, glass, dricka och gud vet vad. Sedan cyklade vi hem och var väldigt trötta. Vi satte på filmen Get smarts Bruce and Lloyd out of control. Den var faktiskt ganska bra.En av huvudrollerna är han som spelar Hiro Nakamura i heroes. Nu ska jag fixa bilder. Ciao<3

Edvin och tröjan jag köpte till honom:



Presenter till mami:



Min nyköpta tröja + halsband:


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback