Blinkande stubben

Jag cyklade till dagiset och bestämde mig för att stanna där tills de andra kom. Visste att det kunde ta ett tag men kände mig så trött och orkade bara inte dra till centrum. Väntan tog över en timme och jag började frysa och tänka att jag var sjuk i huvudet som bara satt där. Men det hände saker medans jag satt där. Några barn lekte sedan skrek de till och sprang därifrån. En stund senare kom de tillbaka med sin pappa och berättade att en stubbe hade blinkat åt dem för att den hade ett öga. Pappan skrattade och den lille tjejen sa: Men tror du inte på mig! Och han skratade och sa nej verkligen inte för att sedan hälsa på mig och ta barnen därifrån. Aja bestämde mig för att dra hem sedan och cyklade en annan väg. Och vem mötte jag? Jo gabbi och alla som skulle till dagiset. Så cyklade tillbaka och vi satte oss där. Ren slump att jag tog den vägen också. Ibörjan var det ganska dött sedan blev det mer kul. Någon sofie fyllde år så det var tomtebloss, muffins, godis, kladdkaka osv. Delade en muffins med lottie. Vi körde "jag har aldrig" en stund men det var så tråkiga saker så ingen pallade. Sedan var det sjuklt dött och de flesta var deppiga så jag drog hem. Nu sitter jag här. Imorgon ska jag träna när jag vaknar, skidmaskinen som vanligt. Sedan ta en dusch och bara ta det chill. Ska kanske träffa paula senare på eftermiddagen också, we will se. Nu ska jag iaf kolla CSI. Godnatt. Btw kul att jag fått så många läsare! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback