bring it on

Tog lite bilder på kläder för ett tag sedan. Det som är synd är att jag inte hade ngn som kunde fota mig och har inget bra ställe att ställa kameran på timeing. Så det fick bli lite bilder i spegeln. Har inte hänt ngt speciellt idag. Längtar tills imorgon då jag får veta om jag får jobbet på posten. Kommer inte jobba varje dag då utan varannan. Men jag kmr tjäna runt 2000 i månaden + mitt studiebidrag. Hoppas verkligen jag får jobbet! Så jag kan köpa saker jag vill ha och SPARA till nästa sommar så jag kan åka till thailand och kanske sunny beach elr portugal. Nu ska jag iaf kolla på filmen Bring it on: all or nothing. Älskar den filmen sjukt mycket. Någon mer som ska se den? Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback