cheeseburgare

Pappa sa att jag bara skulle jobba en dag -.- alltså bara måndagen. Men på bara den dagen tjänar jag 600 kr så det är najs. Paula kom iaf till mig vid fem. Då satt jag och kollade pussycat dolls. Asia vann fast det visste jag redan eftersom att det var första pussycat dolls. Sedan lagade jag mat. Mina cheeseburgare, den första var as god men den andra var lite rå och pommesarna var hårda. Min tallrik var full med mat när jag var klar och såg ut som att en treåring ätit från den. Efter maten så kollade vi bilder iallfall. Det var najs. Sedan diskade jag och efter det drog hon hem ( med min plattång och foundation ) och jag cyklade till nick. Nu är jag här, känns som en evighet sedan jag var med honom. Vi ska kolla på film för att sedan sova hos mig. Men jag tycker faktiskt att den här dagen var lyckad. Och är super glad över att jag har fått TIO personer mer som läser min blogg än vad jag hade igår. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback