couldn't care less

Träffade som sagt charlie idag, vi möttes i tunneln som vanligt. Det öste ner regn så vi stod där inne i ett tag och pratade som fan. Sedan blev det fint väder och vi gick mot ica. Sedan drack charlie kaffe medans vi babblade skit mycket om saker som hänt medans vi inte varit med varandra. hennes berättalse om Gotland var den skönaste fan, blev lite avvis. Hah iallfall så gick vi hem till mig efter. Det började regna igen och efter ett tag också blixtra och åska. Så vi satt där och räknade sekunderna mellan blixten och åskan. Den kom alltid på den sjuttonde sekunden. Sedan kom det lite konflikter mitt i vårat prat. Mednas jcg och charlie brydde oss om om en sak fick vi bara skit tillbaka. Tycker det är sjukt synd att folk bara börjar anklaga än utan att veta vad man ens sagt, sorgligt. Men kan bara säga att jag bryr mig, that's it. Vill ni inte att jag ska göra det så säg till så ska jag försöka sluta.

Det kändes iaf skönt att träffa bästis igen och vi blev sams efter allt som hänt och hade sjukt kul ( så kul man kunde ha idag iaf ) haha. Imorgon börjar skolan och jag och charlie ska ta sällis till skolan för att möta lilla malin. Ska bli kul faktiskt, längtar att få nya schemat. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback