dagiset

Det var rätt najs igår, drog ut vid åtta. Mötte jennie, gabbi och tess vid dagiset. Sedan kom det fler och fler folk till slut var vi ganska många där. Det var snack, chill och krök. Jag drack därmot bara två xcider ( så don't worry mom ). Hade riktigt kul faktiskt. Till slut började folk gå, det var synd. Men då ringde pappa också och undrade när jag skulle till nick så jag var hos nick tio över elva. Vi började kolla på filmen Redbelt men var så himla trött så vi stängde av och jag somnade nästan direkt. Vaknade för en timme sedan ungefär. Vi åt nyss frukost och nu ska vi fortsätta kolla på filmen. Vet inte vad som händer idag men det kommer nog bli najs. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: tess

MAAHDI :D <3

2008-08-13 @ 15:55:48
Postat av: isabelle

tess; taha a


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback