denna dag

Vi samlades i aulan först idag. Rektorn pratade sedan gick min till ett klassrum. Vi hade fått en ny tjej i klassen som hette Felicia men som gick i viksjöskolan förut också. Vi fick ett dåligt schema men nu har jag mina iv val massage och dans. Slutade vid halv elva men väntade på nick med malin, han slutade typ halv två. Innan hade vi bråkat och jag fick damp så jag slog i ett skåp och nu har jag stukat lillfingret, typiskt. Och ni skulle sett hur handen växte också. Men efter skolan somnade jag hos nick, hade ju inte sovit ngt. När vi vaknade så åt vi middag och nu laddar jag upp bilder och vi ska snart se film. Mamma hade köpt knästrumpor från Ginatricot igår också, 15:-/st. Ha en bra kväll. Ciao<3


knästrumpor, snygga?


nya håret


och såhär såg jag ut idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hörde ditt melj till din kille på lugna favoriter hah :p

2008-08-23 @ 19:00:10
Postat av: isabelle

anonym; åh gjorde du? jag missade fan det :p

Postat av: Anonym

gratis presentkort på klädbutiker?



bli medlem här: http://www.gratisklader.se.se/Register.asp?r=217

2008-08-23 @ 23:34:52

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback