du hade fel

Mamma hade fel när det gällde att ta upp min abort här i bloggen. För en tjej jag knappt känner skrev till mig och berättade att hon var det men inte vågar säga till någon. Hon ville ha råd och hjälp och jag berättade xekt hur det var för mig. Hur hon skulle kunna berätta för sina föräldrar, vilken metod hon skulle kunna ta och så vidare. Jag tycker att det var bra att jag skrev det, så folk fattar hur försiktig man ska vara. Och att man alltid kan fråga mig oj det ifall man tror att man själv kommer behöva göra det. Det är jätte hemskt att prata om det egentligen, men jag mår bättre av att snacka om det än att hålla det inom mig. Så fråga på om ni undrar något. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hade du skrivit det inlägget? :) finns det kvar?

2008-08-12 @ 23:53:56
Postat av: isabelle

anonym; ja det finns nog i juni-juli :)

Postat av: Anonym

var det inlägget; " nu är jag så jävla förbannad!!! " ? :]

2008-08-13 @ 19:03:38
Postat av: isabelle

a det var nog det, sedan var det tio saker om mig där det bara stod att jag gjort en abort ;o tänker inte berätta om det om det inte skulle vara någon i nöd som ville det

2008-08-13 @ 23:25:52
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback