ej sms mottagning på mobilen

Gick upp tre timmar nnan jag började idag, men hade skit tråkigt eftersom att jag blev klar så tidigt. Trodde duschen skulle ta längre tid. Vi började iaf med naturvetenskap, vi gjorde ungrfär samma sak som förra gången. Efter den lektionen var det lunch. Hade inte ätit frukost så var väldigt hungrig. Det var potatisbullar, älskar det haha. Eftersom att det var första gången jag åt i matsalen idag skulle det självklart vara överfullt? Det fanns verkligen inga platser. Jag och malin fick sätta oss vid några främlingar som gick i ettan. Och det var i mitten så vi åt fort för att sedan dra ut. Äntligen lite fri luft utan tusen personer runt omkring sig? Vi hade inte så lång rast innan idrotten började. Men på den snackade vi bara om vad som kmr hända i terminen. Vi slutade tidigare så vi hade en timmes hål. Då började vi bilden istället så vi slutade en timme tidigare, då var klockan tjugo över tre. Jag följde med hem till nick men vi var där en kort stund bara innan vi gick till mig. Här åt vi mat och kollade tv. Försökte också fixa min mobil som är cp igen. Kan inte ta emot sms på den. Måste ringa kundservice imorgon så fort som möjligt då det här ta kål på mig. Det är liksom det enda jag gör på dagarna, haha, smsar med folk. Aja nu ska jag nog snart hoppa i säng. Imorgon börjar jag tio över tio och slutar halv tre. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback