.

Det blev ingen nintendo efter senaste inlägget. Höll ju som sagt på att somna, vilket jag också gjorde. Men gick upp vid tre igen. Gjorde lite tortellini för att sedan kurra ihop mig i sängen och kolla på tv. Men efter det kom spelandet, och efter en stund kom nick. Det är så mysigt att bara sitta i min säng bland alla kuddar och spela när det är så dåligt väder. Vi var båda trötta ( ja jag var fortfarande trött, elr snarare ÄR fortfarande trött ) Åt middag halv sju och då drog nick hem. Så vi hinner nästan inte vara med varandra nu när det är skola, två timmar hinner man inte mysa tillräckligt på säger jag :)! Nu ska jag fortsätta spela zelda, har nästan blivit lite beroende haha. Ska nog duscha innan och gå och lägga mig tidigare idag. Ny dag imorgon, hoppas jag inte är lika trött då som idag. Och längtar verkligen till helgen. Jag och nick ska ladda ner Hancock och en animerad film, namn kommer då. Nu säger jag faktiskt godnatt och hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Ciao<3

Juste har laddat ner ett fotoprogram som jag hittade på en av mina
läsares blogg. Det heter PhotoFiltre. Här är en bild med vänstra bilden omgjord ( retucherad ) och högra normal, bra program va?


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback