:/

Vi började kolla på en fortsättning av e annan film vi sett. Den här hette Harold and Kumar escape from guantanamo bay. Tyckte den var bra ibörjan. Men helt plötsligt visar de tjejernas rumpor och där fram? Liksom de visar bröst och rumpor över huvudtaget i nästan alla filmer men ser nuförtiden. Men att de tillochmed visar där fram på ett dussintals tjejer? Och där sitter man med sin pojkvän och kollar? Liksom okej om man sitter med sina tjejkompisar eller något, men inte sin pojkvän det är fan sjukt. Ska man inte kunna se en enda film utan sånt när man sitter med honom? Aja vi stängde av filmen där, får se om vi kollar vidare den verkar ju bra. Men jag råder er att inte se den med eran kille fan, taha. Sedan cyklade vi iaf hem till mig och där somnade vi ganska fort. Ny dag idag. Och det var visst inte tio personer mer som spanat in min blogg utan fjorton, så har nu 60 läsare och det är skitkul tycker jag haha. Ska äta frukost nu. Skriver och lägger upp bilder hos nick om ett tag. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Va göre om man ser sånt med sin kille? :S :O


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback