*

Medans nick sov lyssnade vi på Lugna favoriter. Då skickade jag en hälsning om nick dit, men den varakar ej kommit fram. Synd. Men jag låg iaf där brevid hnm och höll om honom. Det var mys, båda var trötta. Hände egentligen inte så mycket. Vi åt mat vid tjugo i nio. Gott ris, goda kyckklingvingar, super duper god sallad. Måste fråga om receptet på den. Åt en hel stor tallrik. Haha seriöst jag skulle tagit bild fan. Aja efter maten fixade jag mig lite sedan drog jag iaf ut. Träffade allt folk som vanligt vid dagiset. Gonz och tess mobbade mig hela tiden, haha nemen det var faktiskt rätt skoj där ikväll. Kom hem för typ en halvtimme sedan. Är väldigt trött så ska nog sova nu. Men som sagt imorgon ska jag nog till stan med tess. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback