film marathon

Sex and the city var väldigt bra tycker jag. Efter den såg vi Ironman, som också var väldigt bra faktiskt haha. Och efter den såg vi Down to earth som funkade. Så har mest sett på film idag, det har varit mys. Cyklade hem i regnet vid sex. Åt middag vid tjugo i sju, fläskkotletter, ris och tomat/mozarella ost sallad. Det var väldigt gott. Sedan har jag bara suttit och nördat mig vid datorn. Ska snart kolla film på femman, den börjar åtta och heter Party till döds. Paula kanske kommer förbi och lämnar plattång och pengar. Imorgon ska jag ju jobba. Vi kommer åka kvart i åtta så det blir till att gå upp tidigt och sova efter filmen på femman. Plus att imorgon är det den 18, alltså firar nick och jag 35 månader. Inte dåligt det. Skriver inte mer ikväll, alldeles för trött. Ciao<3


vi på lövsta<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för ögonskugga använder du som är så ljus? den är skit fin!

2008-08-17 @ 20:23:29
Postat av: isabelle

anonym; jag använder ingen ögonskugga ;o har gjort det ngn gång ibland men inte på ngn bild? visa bilden du tyckte jag hade det på så kanske jag kan se :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback