Fira storasyster :)

Idag ska jag fira min storasyster Josefin. Vaknade imorse och jag mamma och pappa uppvaktade henne med frukost och paket på sängen. Av mig fick hon en me to you nalle som har en t-shirt med texten i love you this much. Men tyvärr hade hon just den nallen så jag ska byta till en annan. Får se när jag hinner det. Efter vi uppvaktat henne gick jag och duschade. Sedan mublerade jag om mitt rum. Det är mkt mysigare nu. Men har fortfarande inte fått min säng eller nya tv'n. När det var klart hade jag skit ont i ryggen. Jag satte mig i sängen och målade naglarna och tånaglarna. Super snyggt! Satte mig vfid datorn för en stund sedan, lyssnar på musik. Vi ska väl äta fin middag vid sju. Då kommer min brorsa och hans flickvän hit också. Efter maten ska jag över till nick, kolla film och sova där. Men det lär bli sjukt sent, kanske vid nio. Så därför kommer jag inte gå ut idag, känns lite onödigt när det är så sent. Bilder från dagen kommer in ikväll. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback