FYFAN ASSO!!

Läste på blondinbellas blogg att hon köpt pells och skit, pallar inte joina alla som kommenterar hennes blogg. Men jag kollade igenomj kommentarerna lite. Och det var en länk till en video som folk skrev inh för att få isabelle att inte vilja bära päls? Vet inte vad, men seriöst. När jag klickade upp den. FYFAN VILKEN SYN! Jag började fan gråta och har fortfarande tårar i ögonon. Hur i helvete kan man göra sådär mot ett djur? Det är ju inte klokt. Så jävla äckligt. Och sedan går folk och bär på den där skitn. Nej fy fan vad skarrigt asso. Jävla skämmigt!! Nu ska jag gå och sova, om jag nu kan efter den där videon. Här är länken om ni nu törs titta. Och här är en annan video som jag faktiskt ärligt inte VÅGAR att titta på?Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Giulia

de som har pengar bryr sig inte vart varorna kommer ifrån !:(..



me no like blondi bella more

Postat av: Tess

O fyfan.. Ska åka dit och göra likadant med honom som dunkar djuret i marken, VILKEN GAY !!

2008-08-05 @ 00:49:22
Postat av: isabelle

Giulia; sant ju, men även om jag hade haft mycket pengar skulle jag aldrig köpa ngt sånt



Tess; Håller fan med dig, men tänk att den lever EFTER de skärt bort hela pälsen också. Den ligger där utan sin päls helt blodig men andas och blinkar tills den dör! :o

2008-08-05 @ 08:19:01
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback