fyfan vad trött

Igår kollade vi på filmen Sex and the city, men vi hann inte se klart så det ska vi göra snart. Hitills tycker jag iaf att den är bra. Vi kom hem tjugo i ett till mig. Gjorde popcorn och satte oss i min säng och kollade tv. Och gissa vad? Det var en film med madonna på trean, och den filmen såg nick och jag för lite mer än tre år sedan! Då var vi inte tillsammans för att jag hade en annan kille. Men nick var jätte kär i mig. Och under den filmen tog nick min hand. Så minnen minnen minnen. Efter en stund tröttnade vi och jag gick och duschade. Vi somnade iallfall inte förens vid tre ungefär. Och idag gick jag upp tjugo över tio. Var så himla trött, är fortfarande trött. Dåligt väder också, men det blir najs att bara kolla film och mysa idag. Imorgon ska jag ju jobba 8 timmar, ush vad hemskt. Aja lättförtjänade pengar. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback