gårdagen

Efter maten gjorde jag mig iordning sedan cyklade jag till jakan. Var så sjukt klumpig påvägen dit, tänker inte ens skriva hur allt fuckade sig. Men jag låste cykeln mitt emot bussarna sedan mötte jag tess, gabbi och jennie vid coop. Vi drog och hälsade på mahdi och dem sedan drog vi till tess där hon bytte till mjukis och jag fick mina saker tillbaka förutom jeansen. Sedan drog vi ut igen och satte oss vid quick shop. Absolut ingenting hände. Så det var ingen höjdare direkt. Plus att jag var så sjukt trött eftersom att jag vaknat halv sju. När klockan närmade sig elva drog jag hem. Påvägen hem mötte jag lottie på en bänk med någon killkompis. Hälsade på dem och snackade lite, hon är så söt. Sedan fortsatte jag cykla hem. Väl hemma tvättade jag bort sminket och borstade tänderna och somnade direkt. Vaknade hela tiden inatt. Jag satt upp flera ggr och vaknade o ba; va vad fan är jag? Weard. Gick upp nio iaf o ska väl snart äta frukost. Får se hur den här dagen blir. Ciao<3


Jag och tess typ i maj?

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback