gomor'n

Idag tvingade jag mig att gå upp tjugo över sju. Hade drömt en typisk dröm där jag är såå populär, haha. Typ mina kompisar var avundsjuka på mig och alla killarna avgudade mig, så töntigt. Jag hade fett långa smala ben och klackskor, sexigt. Ville fan fortsätta drömma när jag vaknade men nä det blev inte så. Är fortfarande trött men ska snart äta frukost för att sedan klä på migt o sminka mig. Har ingen lust att dra till skolan, men det regnar iaf inte.. nu. Idag åker min syrra tillbaka till Gotland. Och min pappa till Blekinge för att hälsa på sina föräldrar. Så det blir bara jag och mjamma här, och nick. Efter skolan kommer jag säkert vilja sova, men ska kanske möta camilla och få tillbaka ett linne. Nä nu segar jag allt för mycket, skriver nog när jag kommer hem. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback