gratismakeup

Imorse förssov jag mig. Eller jag gick upp tio över sju och satte på datorn, gick ner och hämtade rena kläder. Sedan tänkte jag skriva ett inlägg men klockan var bara tjugo över sju så tänkte sova till typ tjugo i åtta. Men ist vaknar jag av att nick ringer hem telen halv nio? Jag kyndade mig att klä på mig och sätta upp håret. Tog lite solpuder och gick till skolan. Kom innan vi började, tur säger jag bara. I skolan gjorde jag 76 tal. Vi hade också en halv timmes rast, skönt. Efter skolan gick jag och nick hem till mig o lagade makaroner. Han gick tillbaka till skolan vid ett som vanligt och jag har inte hunnit göra mycket. När han kmr tbx ska jag gå och handla, vill ha frukt!

Bli medlem här och du kan få presentkort på kicks! :)
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=6652

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback