Grattis Emma!

Vaknade halv elva idag men låg och myste med nick en stund i sängen. Sedan åt vi frukost, nutella mackor. Vi gjorde oss iordning och gick sedan till centrum där jag skulle köpa min jacka. Den fanns inte i de rätta färgerna men provade den iaf och den var snygg. Får se vilken storlek jag tar sedan, den ska inte vara för tajt. Efter centrum gick vi till honom igen där vi kollade på Meet the spartans. Den var en parodi på massa filmer. Den var väl helt okej men inte så bra jag trodde att den skulle vara. Carmen Electra var iaf med i den och var sjukt snygg, man avgudar ju hennes kropp. Efter filmen drog vi till mig för att fira min brorsas flickvän som fyllde 20 år. Vi åt fin middag. Det blev grillad kyckling, potatissallad och efterrätt rabarber, cocos och körsbärs paj. Efter den goda maten cyklade vi hem till nick. Vi kollade nyss klart på filmen Art of devil tre. Ingen av oss har sett ettan elr tvåan men vi orkade inte bry oss. Den var ingen film i min smak, den var bara äcklig så somnade en stund. Nu ska vi nog göra oss iordning för att sova. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback