Grattis på födelsedagen lottie!

Festen igår var sjukt lyckad. Men dagen började stressigt. Det var varmt som fan, men jag cyklade till ica och tog ut mina nya örhängen ( bild nedan ). Sedan köpte jag läsk och cyklade hem. Duschade och gjorde mig iordning. Hann inte äta mat men trodde vi skulle grilla vid lövsta ( där festen var ). Så gick jag till bussen som slutat gå, men tog en annan. Mötte upp tjejerna vid handlarn. Sedan gick vi till lövsta, då var det jag, jennie, gabbi och rosman. När vi kommit dit satte vi oss på en filt och jag fick smaka lite mat rosman köpt på amigos. Efter en stund kom lottie och tess. Vi var alltså inte så många till en början. Men på slutet var vi så många att man inte ens hann hälsa på alla. Det var väldigt kul. Babade två eller tre ggr i den varma vattnet. Men var mest med jennie, vi gifte oss också förresten. Vi tog mina ringar och sara amborn vigde oss. Så det var en väldigt lyckad kväll kan man säga. Jag tog sällskap med rosman hem, vi snackade om så himla mycket, fett söt tjej asso. Vi gick hela vägen, en bra bit gick vi genom en mörk skog ( tur att jag hade lampa på mobilen ). Vi skildes åt vid ica. Men sedan mötte nick mig. När jag kom hem mådde jag sjukt illa då jag inte ätit något. Nick tog hand om mig och hämtade mackor och dricka. Pappa hade gått och lagt sig så det var mörkt i hela huset. Spydde ganska mycket innan jag till slut kunde somna i min säng.

Idag vaknade jag vid tolv, åt frukost med nick för att sedan cykla till honom. Vi drog till centrum och jag köpte en present till min syrra där ( som vi ska fira imorgon ) och ett par shorts på rea på ginatricot ( ur snygga! ). Sedan köpte vi isglass och drog hem till nick. Nu är han och klipper sig och jag tar det lungt. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: pussy

fettoooohhh

2008-08-03 @ 01:21:09
Postat av: tess

du " pussy" är fettoh .. dåligt självförtroende, darför du hackar på andra:)?

2008-08-05 @ 00:59:16

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback