hängbröst

Mamma berättade för några dagar sedan att om man har för liten bh på sig mår inte brösten bra och man får lättare hängbröst, och vem fan vill ha det? Känner många som använder för liten bh för att få mer push up, då tycker jag att ni ska läsa det här. Jag tycker inte att jag använder för liten bh så ofta men antar att jag får köpa ett par nya nu när de bara växer hela tiden. Mamma ska kanske köpa den förra bh'n så att jag kan köpa en storlek större. Det som är läskigt var att jag provade en c- kupa och den passade och gav endå push up. Jag antar att mina bröst har växt pga vikten, får försöka gå ner så att de försvinner lite. Jag funderade mycket på silikonbröst i åttan och nian och ville verkligen ha stora bröst då. Men nu när jag har stora och allt ser fult ut i kläderna så vill jag inte ha stora längre. Visst jag skulle kunna tänka mig silikon för att få rundare och fastare bröst, men inte för att få större. Och inte heller så att det skulle se onaturligt ut. Men det där tänker jag inte tänka på nu. Kanske när man fött barn och får hängbröst mer efter allt ammande då. Alltså inget aktuellt nu. Därmot ser jag fram emot tatueringen om sju månader, yey. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback