härligt med jogging i regnet

   Började med bild idag. En annan lärare än med foto och här ska vi jobba med grafisk bild. Bilden slutade halv tolv och så skulle vi äta. Sedan hade vi mentorstid och vi gick igenom massa saker bara sedan fick vi gå och då började svenskan direkt. Vi fick bara höra vad vi ska jobba med det här året sedan fick vi matkort.
   Slutade tio i två. Då tog jag och malin bussen till kista, skulle kolla om jackan fanns där. Men nej den är utsåld överallt och kommer inte in mer. Så vi åkte tillbaka till jakan, och jag köpte jackan fast i svart färg istället. Den är också sjukt snygg men brunt är mer min stil.
   Efter vi köpt jackan träffade vi iaf jennie sedan nick, kevin, jens och robin och när vi gick ifrån dem träffade vi gabbi och tess och efter dem mahdi och shain. Sedan gick vi omkring i jakan, det var endå rätt kul. Vid tjugo i sex började jag gå hemmåt, gick sjukt sakta. Och väl hemma kastade jag mig i sängen och låg bara och smsade folk innan det var mat. Pasta med köttfärssås. Men efterrätten var god, passionsfrukt och nektarin.
   Vid halv åtta joggade jag min runda, men blev verkligen inte trött alls? Så jag fortsatte springa en bra bit till. Kände mig skit stolt, nick åkte inlines brevid mig och snackade. När jag kom hem fick han en frukt och saft sedan drog han hem. Jag ska duscha nu sedan ska jag kolla tv och sova, är jätte jätte trött. Men kom på att jag börjar elva imorgon då vi inte börjat med matte, sjukt skönt, vilket gör att jag slutar elva på fredag också. Härlig vecka det här. Men behöver all sömn jag kan få.
   Imorgon åker bästis till Spanien, är jätte avvis men hoppas att hon har kul där och njuter nu dne veckan hon ska vara där. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback