hemma igen

Vi åkte in till kungsan vid fem, det var mycket folk men inte som det blev senare. Vi gick till donken där vi köpte man ( en cheesburgare för mig då jag hade ont i megen av stress ). Sedan mötte vi paula på station. Vi gick tillsammans till kungsan igen och trängde oss in i publiken. Fyfan vad folk är respektlösa och puttas och skit? Är så glad att nick var där. Han skrek på alla som puttade mig, han höll för mina öron när folk skrek. Han lät mig stå på hans fötter så jag kunde se lite av skärmen. Han var verkligen en ängel den här kvällen. Efter en stund höll jag på att svimma, mina händer började skaka och höll nästan på att börja gråta så vi försökte komme ut igen. Väl ute hade vi tappat bort paula. Och det fanns ingen mottagning där nere så jag och nick letade ett tag sedan gav  vi upp. Vi stog på ett ställe där man kunde se skärmen en aning. Sedan blev det plats på en bänk. Det var då allt roliga började. Det var precis lagom till Flo-rida. Jag kunde se allting men fick därmot inga bra bilder då det var för mörkt. Men det var iallfall kul. Sedan skyndade vi oss till tåget. Väntade tjugo minuter och sedan satt vi där, äntligen! Hade inte suttit på 6 timmar så det var en lättnad. Nu kom jag precis hem till nick. Träffade lottie och dem där ute, nööjs. Men vart håller tess och gabbi hus ;o? Aja mamma smsa att det var solförmörkelse, kan dock ej se det från nicks rum och hans päron sover så :/. Nu duschar nick sedan ska vi till mig och sova där. Är otroligt trött. Någon mer som var på voice och har bra bilder? Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback