historia

Tänkte göra lite som jag sett att "stor" bloggare gjort och skriver ner mina pojkvänner i ordning här. Och då menar jag pojkvänner, inga på g och inga strul för det vägrar jag helt enkelt haha. Okej då kör vi!

Min första pojkvän hette Marcus.. ngt på K i efternamn haha. Då var jag 12 år och gick i sexan. Han var 16 år och gick i nian. Eftersom att det var min första tyckte jag att det var lite coolt att han var så pass äldre än mig. Och tro mig det tyckte mina kompisar med. Han var faktiskt den första jag strulade med också. Vi var iallfall tillsammans från och till men kanske sammanlagt två månader. Minns inte vem som gjorde slut sista gången men det var iaf på ett sommarlov. Har fortfarande kvar en trä sak han gjorde i slöjden där det står snälla saker om mig på och så står det typ Issa hjärta Macko.

Min andra pojkvän hette Anton Hoila och då var jag också 12 år. Det var någon vecka efter att jag och marcus brytis isär. Han var då elva tror jag. Det var på sommarlovet. Vi träffades inte ens en enda gång. Men vi skrev på msn och via telen. Sedan gjorde jag slut efter två veckor när han elr om det var jag var i Grekland.

Min tredje pojkvän var nog Jens Strömvall ( inte säker ). Då var jag 13 och gick i sjuan och han var 14 och gick i åttan. Vi strulade och sågs ganska ofta. Mest med andra personer. Så vi strulade alltid medans de nadra tittade på taha, nämen typ. Vi var med varandra en gång ensamma hos mig. Han skulle sovit över men kunde inte. Men det gjorde inte så mycket. För han sov över hos mig ngn vecka senare. Och då sov min kusin johanna över också. Stackars henna säger jag bara. För vi låg och strulade hela natten. Dessutom låg vi i en soffa som var en halv meter bred så jag fick ligga ovanpå honom hela natten. Då var det synd om honom. Vi var iaf tsm i ca två månader vi med. Sedan gjorde han slut när jag färgade håret svart haha.

Två veckor efter jens blev jag tillsammans med Nicklas Hedengran, som var min fjärde pojkvän. Vi var alltid med hans kusin typ. Vet inte om vårt förhållande var så seriöst men iaf. Gick på hans träningar i bandy, och var hemma hos hnm med hans söta små syskon. Men sedan gjorde han slut efter ett kort tag, minns inte hur länge faktiskt.

Min femte pojkvän var Morgan Persson. Vi gjorde ganska mycket faktiskt. Han sov över hos mig nästan varje helg. Det enda vi gjorde var att ligga i sängen hos mig eller prata tele. Och ibland följde han med in till stan för att shoppa, haha. En dag i stan var det sjukt varmt och han hade vinterjacka. Jag minns hur mycket han klagade " Jag vill gå heeeem" hela tiden haha. Så jag löpte en blå kjol sedan åkte vi hem. Vi var tsm i lite mer än ett halvår ( sex o en halv månad ). Så när han väl gjorde slut bröt jag ihop. Jag var sjukt patetisk. Jag ringde till hans mamam och grät och skit och det hon sa var " Men han har en ny flickvän nu" Nähä det visste jag inte?! A det var ett olyckligt slut. Men ångrar det verkligen verkligen VERKLIGEN inte!

Min sjätte pojkvän, ja det är Nick Börlum. Vi blev tsm den 18 September år 2005. Så om drygt en månad är det tre år för oss. Och kan inte älska någon mer än vad jag älskar honom. Mwihi :)<33333333

Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback