höhö

Pussycat dollz var med i SYTYCD ikväll. De körde sin nya låt when i grow up. Tycker inte just den låten är någon större hit men den funkar. Men fyfan vad de är snygga asso, de har kropparna och håret och hela skiten. Tycker verkligen det. Ska nog snart gå och lägga mig. Skola imorgon igen. Och efter skolan ska jag handla på ica. Bröd, tortellini, sallad och en maaaassa frukt. Ska göra fruktsallad efter skoldagarna istället för en massa pasta till lunch. Kanske lite passionsfrukt, persikor, kiwi och annat gott. Sedan ska jag laga maten och mellan fem och nio kommer den nya sängen, i can't wait. Ångra mig ska nog kolla csi senare istället för att sova. Men godnatt, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback