idag :)

Idag ska jag nog träffa charlie, det ska bli najs eftersom att jag inte träffat henna på ett tag. Får se vad vi hittar på. Juste när paula kommer hem från Portugal ( hon är på exakt det stället jag var 2006, Algarve ) så ska hon jag och angelica träffas hos mig. Vi ska äta gott, se film och snacka minnen. De två har jag ju känt sedan sexårs men har inte träffat angelica på jätte länge. Vi var bästisar när vi var små och enda upp till åttan ungefär. Har aldrig haft så roligt som jag hade den tiden med henne. Okej vi var båda två fjortisar och gjorde knäppa saker. Min ångrar ingenting av det för det var sjukt kul. Nä nu ska jag göra mig iordning. Skriver mer senare. Ciao<3


paula & angelica

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin design! :D

Postat av: isabelle

anonym; tack :) min syster som gjort den!

2008-08-21 @ 19:11:29
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback