igår

Jag och tess möttes hos henne igår. När klockan var runt halv fyra tog vi tåget in till stan. Väl där åt vi på donken. Sedan gick vi mot drottninggatan och jag köpte hårförlängning på Kilimanjaro. Det skulle vara billigare där än på Tajmahal som jag köpte hos förra gången. Men det håret som kostade minst ( 380 ) var lika långt som mitt eget hår. Så jag fick köpa för 450 ett hår som passade mig perfekt. Vi kollade in lite i affärer lite snabbt tex Buttricks. Tess satte på sig en kyckling dräkt och fyfan vad vi skrattade. Ska visa bild sen. Men vi åkte iaf hem typ kvart över fem. I jakan träffade vi ante, gonz och mano. Men jag skulle hem så jag drog till bussarna. Ingen buss till mig gick? Och jag gick dit där 519 brukar gå men då stod det bara nattbuss? Fattad eingenting så jag gick hem. Var hemma lite över sex och då fixade jag mitt hår, sydde på clips och sånt. Använade bara halva håret, men det blir nog snyggare om jag tar båda så ska göra det.

Efter maten drog jag till nick en snabbis, vi tjaffsade lite så jag gick ( han började ju endå skolan idag ). Så då drog jag till dagiset. Inte så mycket folk då det regnade men det var endå mys. Tills himla fältarbetare och poliser kom. Poliserna hällde ut tess cider och skulle tydligen ringa till deras föräldrar ( sara och tess ) eftersom att de drack och var under 18. Aja allt var cp sedan fick vi gå, då drog jag hem. Så var hemma vid halv tio. Satte mig vid datorn och snackade med folk på msn osv.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback