Kista med paula

Idag åkte jag och paula till kista. Bytte nallen jag köpte åt min syrra, kan ej säga vad för nalle hon fick nu då hon kanske läser. Köpte också en ny hårfärg, en som ska göra mitt hår ljusblond men som för mig är mörkblond. Gick in på glitter av slump, och gissa vad? Jo de har köpt in lika dana örhängen som cocoo.se fast för 89 kr? Jag som köpte mina för 200 spänn då känd ejag mig blåst. Hade liksom vart där någon dag innan jag beställde och de hade inget liknande då. Jag köpte iaf ett par stora runda som jag verkligen älskar som jag skrev om i ett inlägg tidigare att jag ville köpa. Men då var iaf det löst. Påväg hem började det regna och vi hade barbent och ingen jacka och kortärmade tröjor. Fett synd asso, och så kom ingen buss i jakan. Frös sjukt mycket. Jag gick till nick och hämtade paraply och tjocktröja sedan fick vi gå hem. Hade flipflop som det regnade in i, halt var det. Och lera stänhkte upp på benen. Haha aja väl hemma åt jag pizza medans päronen åt kräftor. De åt i över en timme så fick damp och började ta fram efterrätten. Men var så mätt så kunde knappt äta ngt så gick upp på rummet. Nu sitter jag här med färgen i håret och ska snart skölja ur. Vet inte vad som händer ikväll, får se. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Klart jag läser ;) Synd om örhängena, du får hoppas att det nya paret inte tappar färgen.

Postat av: isabelle

Josefin; Ja det hoppas jag med ;/

2008-08-10 @ 11:49:03
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback