klago

Vi somnade inte förens vid halv fyra. Fyfan vad kul det var, hon sa så sjukt knäppa saker så att jag fick skrattatacker och fick trycka skrattet mot kudden då inte päronen skulle höra. Men kul var det. Idag vaknade vi först vid tio, ngn av oss sa ngt sedan somnade vi om och vaknade igen vid tolv. Då gick vi ner och jag gjorde frukost åt oss. Sedan var hon tvungen att gå eftersom hon skulle till sin mormor och bli firad av släkten. Så då satte jag på datorn. Tänkte egentligen dra hem till nick och fortsätta se filmen vi såg igår. Men vad får jag höra? Jo han ska sälja sin dator ( med alla mina bilder och saker ) och så ska han köpa en ny för sina egna pengar ( han har bara tre tusen ) som kostar nio tusen, han blir alltså skyldig sin pappa pengar. Och seriöst jag förstår mig inte på killar. Nicks dator är skit bra, den har skit mycket plats till jätte många filmer, musik, program, spel och bilder. Men killar är så sjukt bortskämda så de måste köpa en ny för dubbelt så mycket pengar typ? Och här sitter jag, med windows 98. En dator som jag inte kan ladda ner vissa program på och de jag kan hackar. Jag kan inte ladda upp bilder för usb funkar inte på den. Jag kan inte ens komma in på alla sidor och har verkligen inte plats med några filmer, kan inte ens tanka ner filmer. Och vad säger nick? Han säger att JAG är bortskämd. Förstår inte hur han tänker. Jag har dubbelt så litet rum som honom, en 17 tums tv. Nä jag tycker att det var lågt sagt, men ska sluta skriva om våra problem i bloggen. Men nästan alla killar är ju sådär, de ska ha det nyaste och bästa jämt.

Nu ska jag ta lite bilder på olika kläder jag har som någon önskade. Men som sagt så kan jag inte ladda upp bilder hemma och nick får bara vara inne på helger så det blir nästa helg det kommer in i bloggen. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Köp hans dator ;)

Postat av: isabelle

ja jag tänkte ju göra det, elr iaf betala för att låna den ett halvår tills jag får min

men de har redan en som ska köpa den det är d som är grejen :p

2008-08-31 @ 22:30:21
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback