komma i form

Fyfan vad jobbigt det där var. Jag gjorde iordning playlisten så det gick upp till tjugo min sedan körde jag igång. Men den här gången sjöng jag med alla låtar enda från magen, så det blev dubbelt så jobbigt. Men nu får jag iaf lite träning med magen också. Är fan stolt över mig själv som har börjat träna såhär mycket igen. Och nu äter jag ju bara onyttiga saker på helgen, och läsk på helger. Så något resultat måste det väl börja bli snart? Mitt mål är att se ut som jag gjorde i åttan-nian och sedan kanske träna magen lite till bara. Nu när skolan börjar ska jag ju börja använda mitt gymkort igen som jag fryst. Nu har jag äntligen fått viljan att jag måste bli smalare. Jag vill, vill, vill! :) Ciao<3


saknar<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

HAHAHA FYFAN


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback