läsare kommentera!

Dagen har varit bra, vi såg filmen You not mess with the Zohan. Det var en rolig film faktiskt. Efter filmen pluggade vi lite till sedan var vi tvugna att köpa vitlökssmör i centrum. Medans vi väntade på maten kollade vi på tv. Maten var sjukt god, kladdris med soya, ugnsbakad baguett med vitlöksssmör, revbensspjäll och sallad. Och efter maten pluggade vi igen. Sedan kollade vi på tv, filmen Eight days to live gick, fast den hade vi sett förut men vi kollade på den. Sedan tog jag bussen hem i spöregnet. Blev genomblöt fast det var nära från busshållsplatsen. Duschade och nu skriver jag här. Ska sova snart är skit trött. Ska bara se klart filmen Deuce bigalow: European gigolo. Kommentare mer i bloggen ni är trots allt många som läser. Godnatt, önska mig lycka till på provet imorgon. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback