måste ha

Jag och nick kollade på filmen, den var ruggigt skön. Man fick allt se en liten kuk, taha. Aja den var bra. Vi gick nyss och handlade, ska bli pizza till middag. Sedan påväg hem gick den en tjej förbi mig, hon hade en skit snygg jeans kjol med hög midja på sig. Där bak var det en rosett, det första jag tänkte var att jag måste hitta den och köpa den. Sedan går vi i tunneln och så ser jag henne komma mot oss igen. Det var liksom ödet, jag frågade henne vart hon köpt den och hon sa ginatricot. Så fort jag kom hem sökte jag upp bild och pris. Den kostar dessvärre 399 kr men jag bara måste ha den, sjukt snygg. Plus att hon hade den till ginas fodral, som jag också har ett hemma sjukt snyggt. Här är en bild på den skit snygga kjolen. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback