money

Jag skulle tydligen ha 95 kr/ timmen. Och jag jobbade ungefär 6 och en halv timme. Så jag tjänade 620 kr idag. Sjukt najs, är fan överlycklig haha. Har räknat ut hur mycket pengar jag kmr ha i slutet på augusti nu. Först 620 kr från jobbet sedan 380 kr i plånboken, plus 100 kr från lillasyster tess. Och om jag får halva studiebidraget elr hela i augusti vet jag inte. Men sammanlagt 1600-2150 kr. Yey taha! Åh nu sa nick att han skulle bjussa på en kebab till mat. Har inte ätit det sedan i Äppelbo med gabbi. Men nu måste jag äta hemma för de lagar redan mat :/. Aja får se till att det blir lyckat ikväll istället. Nä nu blir det lite Pussycat dolls. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

98/104 i storlek på kläder. ;) Snäll du är! Kram kram!

Postat av: isabelle

Tack :D självklart :)<33

2008-08-18 @ 20:41:15
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback