nintendo 64

Det blir inga bilder ikväll för min syster har inte hunnit lägga upp dem. Filmen tidigare idag var iaf sevärd, det var med samma kille som i Malibus most wanted så det var nöjs. Efter den låg vi bara och chillade, jag gjorde att sugmärke vid hans rumpa. Haha fyfan vad jag skrattade. Det blev fett stort och helt lila så det lär inte försvinna på ett tag. Vid sju cyklade jag hem, hade punka på cykeln och fick en fluga i ögat, blä. Hemma var det grill, det var gott. Sedan kom nick och vi letade fram min brorsas gamla nintendo 64. Vi hittade bara en kontroll och ett spel. Zelda. Så det spelade vi gemensamt, vi ska klara hela haha. Han drog vid halv tio och jag hoppade in i duschen. Imorgon ska jag möta malin vid skåpen klockan fem i nio, gah. Hata skolan, måste få lite mer vilja i mig tror jag. Nä nu ska jag surfa lite till innan det blir tv och tele med nick. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en fråga :) vet inte om det är jag som missuppfattat, men hade inte du och nick gjortslut nyss? :o

2008-08-04 @ 15:28:16
Postat av: isabelle

anonym; du nmåste isåfall vara någon jag känner väl då jag ej sagt det till någon annan, right?

och jo vi gör slut fram och tillbaka ganska ofta nu för tiden, men nu är det pskit bra igen, jag älskar honom mest och vet inte hur det ligger till riktigt hos oss


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback