Ny jacka

Mamma smsade mig och sa att jag skulle gå in på en sida för det fanns en skinjacka där hon kunde köpa åt mig för 299. Tyvärr var det inte min smak. Men det finns en jacka på Ginatricot som jag älskar ( bild nedan! ) Och den kostar också 299 så mamma sa att hon kunde köpa den åt mig. Är jätte glad för det. Hon är verkligen världens bästa mamma även ifall vi bråkar ibland. Och enda sedan hon läst min blogg känns det som att jag kan prata mer om saker hemma, dåliga och bra saker. Känns bra det, men endå besviken och vill inte att mina föräldrar läser bloggen. På onsdag får jag min lön iallfall. Då ska jag köpa något till min syrras killes barn Edvin. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Josefin

Nej vi laddade bara ner.



Söt jacka. :) Saknar dig med.

Postat av: isabelle

Josefin; aha :p

tack :)<3

2008-08-24 @ 13:34:07

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback