one love

Provet gick faktiskt ganska br idag tror jag, kommer bli sjukt förvånad om jag inte får godkänt. Har lärt mig så himla mycket den här veckan. Jag är iaf stolt över mig själv även om jag inte klarar det. För jag var verkligen dålig innan och har kämpat så hårt nu så visst är jag stolt. Efter provet drog jag hem till nick som satt och pluggade. Klockan var då tio. Jag satt i hans säng och glodde tv. Vid tolv delade vi på en fryst pizza sedan pluggade han igen och vi drog tio i ett. Jag lämnade av hnm där han skulle ha prov och bad till gud att han skulle få godkänt. Sedan gick jag hem, det var jätte varmt då och jag hade tjocktröja på mig och sjukt tajt fodral under. När jag kom hem var jag redan svettig så passade på att träna. Det blev skidmaskinen samtidigt som jag kolade tv. Skit skönt. Svetten rann som aldrig förr haha! In i dushen och ut som en ny ren och fräsh människa. Satte mig vid datorn och började skriva med charlie som kommit hem från gotland idag. Bloggen har inte funkat att komma in på men nu är den igång. Vad som händer idag? Vet inte. Men efter maten ska jag till jakan för att möta tess iaf. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback