sweet dreams.. not

Gud vad trött jag var imorse, mobilen spelade upp låten broken med digga tio över sju. Men jag ställde om den till tjugo över sedan halv och sedan tjugo i åtta. Min kropp vägrade verkligen att gå upp. Men när jag väl kommit på fötter gick allt snabbt. Tog på mig mjukis och tjocktröja och satte upp håret i en knut. Sminkade mig och gicki ner för att äta frukost. Och när klockan var åtta var jag klar med allt. Så har bara suttit och tagit det lungt nu. Ska borta tänderna och sedan gå mot skolan. Det dåliga vädret fortsätter visst. Önska mig lycka till, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjar du skolan redan? :o

2008-08-05 @ 17:32:36
Postat av: isabelle

anonym; nej det är bara sommarskola, klarade ej matte A så ska fixa det. går tre timmar varje dag, från nio till tolv och ska ha tenta nästa måndag sedan fortsätter sommarlovet till den 22 ;o


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback