Trååk

Idag har jag bara suttit hemma, datorn, tv och läst. Mest smsat med nick. Har fortfarande inte ätit frukost men ser fram emot middagen då det är min älsklingsrätt. Pappas lasange med hemmagjord pasta. Sitter här och funderar. Läste nyss en kommentar om att jag var så himla tjock? Förstår bara inte hur man kan orka lägga ner tid på att säga sånna saker? Och om jag är MULLIG, vad stör det dig liksom? Jag har bra motion, jag väger normalt och äter bara onyttigt på helger och fest. Jag gymmar när det är skola och annars går jag varje dag till jakan fram och tillbaka. Vissa är naturligt smala och behöver inte göra som jag men de kan bli tjocka i blodet pga det dem äter. Sluta läs min blogg om du bara har negativa saker att skriva vem du nu än är. Det här är min blogg och jag kämpar varje dag för att inte tänka dåligt om mitt utseende så kommer du och förstör, well FUCK you! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback