Tror ingen ser så mycket film som mig och nick

Bilderna från igår kommer ikväll istället. Vi hade ätit klart vid halv tio igår. Jag var så mätt att jag knappt kunde gå. Nick kom förbi och kollade på mitt ny mublerade rum. Sedan cyklade vi hem till han i spö regnet. Seriöst fan vad blöta vi blev. När vi kom hem till han la vi oss i hans säng och kollade film. Jag kunde inte röra mig ett skit på hela kvällen. Men idag vaknade jag iaf vid elva och försökte vecka nick i en timme. Sedan åt vi frukost och nu städar hans familj. Jag dammade hans rum och nu sitter jag vid datorn. Tänkte skriva in lite filmer jag sett de närmsta veckorna:

1. Alive or dead - en skräckis, den var väl bra men slutet sög och man fattade inte så mycket

2. Barbershop1 - ett gäng blattar som äger en frisörsalong, den var skön

3. Barbershop2 - fortsättning på ettan, kanske lite bättre

4. Fatal contact - en kille som fightar inom martial arts, skit duktiga men skit dåligt slut

5. Heavy petting - en rolig komedi, en kille som blir tsm med en tjej som avgudar sin hund

6. Home of the brave - en film om ett krig i irak, sorglig men endå lite snabb handling så man inte hänger med

7. Hope springs - en komedi som var lite udda men funkar att titta på

8. Malibus most wanted - skönaste filmen ever, handlar om en wiggah, snubben är ju bara för skön

9. Nims island - lite smått töntig barn film om en tjej på en öde ö, men man vill ju dit när man ser den haha

10. Livet i 8 bitar - en ganska mobbad film om nintendo och hur man firar en judisk påskmiddag, pappan är skönast

11. Shredderman rules - en komedi, inte helt i min smak men den funkar väl, ganska overklig och töntig annars

12. Siones wedding - haha helt mobbad film, den funkar att se på och had elite humor ibland annars rätt tråkig

13. Son of rambow - om man gillar rambo filmerna så (a) haha nej men den var okej

14. The game plan - jag gillade filmen, töntig men en bra komedi och man önskar ju att man var den lilla flickan

15. What happens in vegas - as skön film, man skrattade mycket, ashton är ju min favorit så.. och den var söt

16. Shutter - en bra skräckfilm som påminner om the ring och the grudge

17. Doomsday - tyckte att den påminde lite om " I am legend ", men den var rolig och bra och störd haha

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback