shalala

Hade en halv timme på mig innan jag var tvungen att gå till skolan, men jag klarade det. Vi hade engelska och fick nya böcker med grammar. Sedan var det lunch, jag och malin drog till centrum då och där köpte jag en ny kalender. Pappa betalar, dne kostade 119 kr. Och så köpte jag ett par hotpants jag velat ha sedan typ ett år tillbaka. De blev utsålda förra gången och skulle inte komma in nya, men nu fanns det i alla storlekar och färger. De kostade 69 kr och bild får ni se imorgon helt enkelt. Annars har det inte hänt så mycket idag. Slutade halv tre och väntade på nick i 45 min. Vi gick hem till mig och kollade tv. Sedan lagade jag mat, nick skulle hjälpa mig att tömma diskmaskinen och hålla mig sällskap men pappa ville ha hans hjälp. Så där fick jag göra allt själv och ensam tills det var mat typ 50 min senare. Efter maten skulle vi mysa och kolla tv, men nä då ville pappa sno honom igen.. ! Sedan skulle jag diska, då hjälpte nick mig lite och sedan låg vi i min säng och kittlade varandra i typ 20 minuter så var han tvungen att åka hem. Aja.

Imorgon börjar jag ju som sagt tjugo i tio med engelska sedan slutar jag fem över elva. Antingen går jag hem då elr så gör jag ngt annat tills nick slutar kvart över två. Vill till kista och köpa en tröja jag är kär i för 300 kr på Carlings. Har velat ha den jätte länge, den är på rea och kostar egentligen 600 kr. Får se hur allt blir imorgon helt enkelt. Nu ska jag snart sova i think. Skriver imorgon och lägger in massa pics. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback