tihi<3

På pappas jobb fick jag en tröja med hans skolas logga på. Det är en röd logga som det står Sollentunas fria gymnasium på. Tröjan är marinblå ( bild nedan ). Det var också folk som glömt studentmössor, där fanns det pennor och champagne glas som det stod student 2007 på.



Efter pussycat dolls idag var jag tvungen att sova lite, var verkligen skit trött. Sov typ 20 minuter sedan ropade mamma att det var mat. Lökpaj, är inte så förtjust i pajer egentligen men aja den funkade. Sedan fixade jag mig lite snabbt för att sedan dra till nick. Han mötte mig precis utanför huset. och vi cyklade förbi coop i jakan för att köpa gottgott eftersom att vi firar. Annars äter jag ju bara sånt på helger. men det ska bli mys. Vi ska snart kolla på film. Hellboy 2. Hoppas ni har en bra kväll. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du var i sån där toffs :) asfina bilder på dig & nick!

2008-08-19 @ 13:29:57
Postat av: isabelle

anonym; tack så mycket :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback