utsliten

Söndagen var inte ett dugg märkvärdig så hoppar över att skriva om den. Idag var det den första riktiga skoldagen. Vi började tjugo i tio med naturvetenskap. Tog sällis med charlie och mötte malin vid skåpen. Vi skulle sortera blommor, svampar osv ( fattade inte mycket ). Den slutade iaf elva. Då hade vi två timmars hål. Hände inte mycket alls. Man hälsade på människor ( träffade gabbi, saknat henne ) och satt och snackade. Den slutade tio i ett då vi hade vår första bild lektion. Vi ska börja med foto nu, tycker det ska bli riktigt kul då jag varit modell när min syrra tagit och sett hur hon gjort. Vi var helklass men delades upp så halva klassen har på måndagar och halva på fredagar. Min halva fick måndagar vilket är perfekt eftersom vi slutar kvart över tolv på fredagar då. Medans andra gruppen bara får 4 timmars hål på måndagar.
Sedan slutade vi. Malin och jag mötte tord för att få papper att göra i matten så vi får g. Jag klarade provet men han ville att jag skulle göra ett papper med ekvationer nu den här veckan. Sedan drog jag hem till nick och käkade nudlar. Efter jag ätit klart mötte jag charlie och malin igen och var med på deras sommarkurs i samhäll. När den var slut halv sex fick jag skjuts av charlies mamma hem. Har inte gjort så mycket sedan dess och har inte så mycket mer att skriva. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback