vilket jobb!

Bilresan dit var hemskt, är åksjuk och hade ej tagit tabletter. Dessutom var det bilkö. Väl där fick jag hälsa på Christer som är 21 år och varit kompis med både min storasyster och min brorsa. Har själv varit hos hnm osv sedan jag var mycket yngre. När han var tolv år och jag var 8 så spelade han musik och sjöng på vår skola. Jag och paula avgudade den sången haha. Aja det var kul att lära känna varandra bättre. Vi fick iaf börja att rensa ett förråd. Vi skulle bära alla saker som inte skulle vara där inne till ett förråd i en annan byggnad. Seriöst dte var hemskt haha. När vi bar et scenbord så tapade han det på mitt lår, lite ovanför knät bara, och det svullnade upp på någon minut och är blått :/. Mina strumpbyxor gick sönder överallt eftersom att jag fastnade i saker och har skrapsår på benen. Vi mublerade om i klassrum och städade lite. Vid tolv skulle jag äta lunch ( eller vi ). Christer frågade om jag ville följa med på en lunch dejt, haha, sa nej eftersom jag tagit med mig två yoghurtar och två clementiner. Så han fick gå med sin mamma istället medans jag åt med pappa. Jag och Christer gick iaf till centrum och pantade flaskor. det fanns massa affärer, blev sugen på att gå in men nä. Vi pratade om våra kärlekar påvägen dit och tillbaka. Det har varit en himla tuff dag kan jag ju säga. Är så otroligt trött nu. Trodde jag skulle komma hem och att nick skulle ha fixat ngt mysigt här. Men nä han är hemma och sover, han är tydligen "trött". Och dte är dåligt väder så "orka". jaja 35 månader är väl inget.. ELLER!? Aja.. kollar på top model och ska snart se Pussycat dolls. Sedan blir det väl mat och efter kanske träffa nick? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha skit smart att jobba i strumpbyxor (y)

Postat av: isabelle

Ja jag tyckte det, visste inte vad jag skulle få göra, ajt :)? Plus att de redan var sönder. Och det är ju det bekvämaste att jobba i tycker jag iaf :)

2008-08-18 @ 20:40:12
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Charlie

Haha tur att de va bekvämt för dig, för strumpbyxor är det sista jag tänker på när jag hör ordet jobba ..

2008-08-18 @ 21:41:00
URL: http://wandels.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback