vill ha

Jag fyller år om sju månader. Dår blir jag myndig och får göra det mesta. Jag vill ha en tatuering. Vet inte vart än, antingen vill jag ha något litet någonstans eller så vill jag ha en på ryggen eller vid troskanten. Om jag ska ha på ryggen ska det vara ett hjärta med vingar har jag betämt, vet inte vart jag kom på det ifrån för tror inte att jag har sett det på bild. Ritade nyss på en bild på mig hur det skulle kunna se ut med tattuering. Vilket tycker ni är snyggast? Tänk på att inte bedömma själva tatueringen då jag ritat det själv. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: tess

Där bak ska du ha , så har jag där fram (A) :D moha

2008-08-06 @ 16:53:25
Postat av: isabelle

haha men tror nog jag ska ha frm endå :p nick tyckte det var snyggast och tror jag med tycker det, och man kan ej få dedövning när man föder barn om man har där bak så ;o

Postat av: Anonym

man kan visst få bedövning, allt annat är bullshit :) Ville också ha där bak förrut men var så otroligt rädd för att föda utan bedövning. Men min faster har en stor tatuering hela där bak och har fött tre barn och fick bedövning varje gång. Det är alltså inga problem, dom behöver ju inte sticka direkt i bläcken, men samtidigt är det upp till varje läkare.

2008-08-06 @ 21:53:00
Postat av: isabelle

jasså? det visste jag inte, tack för rådet :)

2008-08-06 @ 22:39:55
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback