wöllah

Åt nyss frukost, tortellini och en flaska ramlösa. Kollade på MTV, fattar faktiskt inte varf tjejer ska vika ut sig i varenda video? Sålänge tjejer viker ut sig kommer kvinnor alltid ha sämre lön än män. Orkar inte förklara men charlies mamma snackade om det med mig och charlie förut och det stämmer faktiskt. Aja har fett ont i magen, år för mycket. Men sparade iaf till nick också. Han skulle göra prov halv nio idag. Han får sitta kvar tills klockan är ett. Undra om han blir klar innan :/? Ska iaf vara med honom på dagen. Kanske ska ut ikväll med alla igen och sedan sova hos nick som jag inte gjort på tusen år. Ska lägga in lite bilder då också tror jag. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback