work it

Gud vad mitt hår såg ut när jag vaknade. En blandning av vitt, gult och oranget. Alldeles för ljust. Ska lägga in bilder senare idag så får ni se. Idag kom jag lite sent till skolan då jag inte hittade mina nycklar och kunde ej låsa och var ensam hemma. Men det löste sig till slut och jag skyndade mig. Där hade vi genomgång på allt vi gått igenom och det ska nog funkia på måndag. På nicks rast efter jag slutat gick vi hem till mig och gjorde fruktsallad. Det var gott och mättande. Bild kommer senare det med. Nu gör jag inget speciellt. Snart kommer mamma hem. Och vid fyra ska jag gå till skolan och möta nick för att gå hem till honom. Där ska jag ladda upp massa bilder och vi ska kolla film och äta där. Sedan ikväll ska vi sova här. Juste min säng var så jävla skön, tihi. Men jag lägger in ett inlägg hos nick. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback