2 mardrömmar

Igår blev det en sen kväll. Jag satt och spelade till fyra på morgonen. Det är så mys med en större tv. Det som var mindre mys var att jag hade två mardrömmar inatt. Den första var jag i thailand med nick, hans familj och charlie. Men det blev krig. Jag började med att få in charlie till skyddrymmet  där nick bodde. Men nick sprang för att hämta ngt vid vattnet och jag kände mig tvungen att vänta utanför på honom. Det kom bomber överallt och jag var så himla rädd. Jag var också orolig över vart nick var och om han levde ännu. Men till slut kom han och vi skyndade oss in.

Den andra drömmen var ännu hemskare. Det var också utomlands. Det var massa utlänningar som tagit alla jag känner/snackat med plus andra till fånga. Vi var på en stor strand och de sköt folk överallt. det kändes så verkligt jag var så himla ledsen. Grät hela drömmen. Till slut lyckades jag och charlie ljuga att vi var med "de onda". För att de skulle lita på oss var jag tvungen att skjuta en oskyldig kille i huvudet. Och jag gjorde det. Så jävla hemskt. Sedan gick jag och charlie med varsin pistol riktade mot alla mina vänner. Jag skakade och grät hela tiden. Ville skrika till de att sno de ondad vapen och att vi skulle döda de allihopa. Och jag gick förbi två tjejer jag inte gillar alls, jag hade chansen att skjuta de i drömmen. Men jag kunde inte. Det var så jävla hemskt. Jag vaknade av att nick försökte trösta mig. Jag hade tydligen snyftat och gråtit i sömnen. Så visade det sig att klockan var halv tre också.

Jag som tänkt köpa saker till nyår, bla en svart klänning. Men skulle jobba halv fem så hann bara klä på mig, äta frukost och sedan dra dit. Som tur var så var det lite jobb så kunde ta det lungt. Skyndade mig hem efter jobbet. Ska snart äta middag. Sedan måste jag fixa saker inför imorgon. Jag skriver senare ikväll. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: TAck du! :)

Hoppas du får en toppen kväll,

Postat av: Mimmi

svar: Tack tjejen! :)

2008-12-30 @ 22:53:57
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback